Linie lotnicze Wizz Air ogłosiły, że wirtualna asystentka Amelia, jest teraz dostępna dla pasażerów na Facebook Messengerze. Pozwoli ona w szybki i łatwy sposób uzyskiwać informacje na temat podróży oraz zarządzać rezerwacją lotu.
Nazwany na cześć Amelii Earhart, chatbot Wizz Air na Facebook Messengerze to najnowszy kanał, za pomocą którego klienci mogą zadawać pytania dotyczące rezerwacji, statusu lotów, a także usług i produktów Wizz Air. Wystarczy skierować bezpośrednią wiadomość na profilu Wizz Air na Facebooku lub wyszukując Wizz Air na Messengerze. Chatbot jest również dostępny na stronie wizzair.com w językach: angielskim, włoskim i niemieckim. Jest to najszybszy i najprostszy sposób, aby otrzymać odpowiedzi bezpośrednio od przewoźnika.
– Cieszymy się, że możemy zaoferować klientom kolejną formę kontaktu z nami w sprawach rezerwacji, informacji o lotach i innych szczegółów dotyczących produktów i usług. Nadal inwestujemy w automatyzację i cyfryzację naszych procesów, aby zapewnić wysoką satysfakcję klientów – podkreśliła Paulina Gosk, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air Group.
– Chatbot na Facebook Messengerze w łatwy i szybki sposób pozwala uzyskać informacje o procedurach związanych z zarządzaniem lotem, takimi jak: zmiana rezerwacji, dodanie do niej bagażu oraz sprawdzenie statusu lotów. Wizz Air z zaangażowaniem poszerza wiedzę Amelii, aby oferować pasażerom coraz szerszy wachlarz opcji samoobsługowych – wyjaśniła Gosk.
Linie lotnicze Wizz Air poinformowały w czwartek, że wskaźnik wyszczepienia wśród załogi wynosi obecnie 90 proc. Od 1 grudnia obowiązuje wymóg, aby wszyscy członkowie personelu lotniczego i pokładowego byli zaszczepieni – lub regularnie poddawali się na własny koszt testom – chyba, że ostatnio przeszli COVID-19. Więcej o tym w
TYM TEKŚCIE.